piątek, 3 maja 2013

Bloglovin! (no cóż, trzeba się ubezpieczyć)


Bloglovin pcha się do nas drzwiami i oknami, a nam nie sposób odmówić. Kiedy wśród bloggerów rozeszły się wieści o rychłym usunięciu dobrodziejstwa, jakim stał się google reader i obserwatorzy, powstała ogólna panika."Jak to? To niemożliwe!" - na pewno nie jedna osoba stawiała sobie te pytania. Jak to przysłowie głosi: "Przezorny zawsze ubezpieczony". Tym razem i ja dałam się nakłonić do bloglovina. Mimo tego, że moja przygoda z blogiem dopiero się zaczyna, ja już nie wyobrażam sobie dnia, w którym znikną obserwatorzy. W związku z tym dałam się ponieść komercji i tak, jak wielu z Was, założyłam konto. Od teraz możecie mnie dodawać poprzez niebieski guziczek znajdujący się po prawej stronie bloga.


Póki co, nie wyobrażam sobie, by kolejna witryna stała się moją codziennością. Nie wiem, czy będę w stanie odwiedzać codziennie bloglovin' tak samo, jak pocztę, czy facebooka. Pewnie wielu z Was ma podobne wątpliwości. Mam jednak nadzieję, że wszystko się jakoś z czasem wyklaruje.


Jak już mówiłam, szykuje mi się dzisiaj osiemnastka Kasi. Za chwilę pójdę myć włosy, malować paznokcie i pisać życzenia. Uwielbiam takie imprezy, a ostatnio bardzo się ich namnożyło. Miejmy nadzieję, że będzie niesamowicie.
 
Na pewno zrobię jeszcze mały edit i pokażę Wam sukienkę, w której się wybieram. 

29 komentarzy:

  1. Pokaż sukienke, czekam!
    I zapraszam do mnie~! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też założyłam konto na bloglovinie, dodałam przycisk, ale i tak nie wiem nadal o co chodzi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to coś, jak google reader. Teraz automatycznie widzimy jeszcze blogi dodane do obserwowanych, ale wkrótce ma to ulec zmianie

      Usuń
  3. pokazuj sukienke :)
    ja nie wiem o co chodzi z bloglovinem jestem tu od niedawna i jeszcze w całości nie ogarnęłam blogspota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na zdjęcia sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde nie jestem przekonana do bloglovin'a :d
    zazdroszczę imprezy :DD
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam 6 odcinków PLL i dla Pamiętników Wampirów, więcej nie dałam rady, zasnęłam ^^ Czekam na zdjęcia stroju, na pewno będziesz nieziemsko wyglądać :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam zdjęcia w następnym poście :) Wczoraj przez te przygotowania nie miałam już czasu. Skrobnę coś nowego wieczorem. Być może do tego czasu uda mi się już wysępić zdjęcia z imprezy :)
      I tak sporo obejrzałaś

      Usuń
  7. Ja jakoś jeszcze nie założyłam tam konta, ale będę musiała się pospieszyć ;D Udanej imprezki! ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na tę sukienkę ;) Po raz kolejny słyszę o bloglovin ale nie do końca rozumiem o co chodzi. Muszę to nadrobić..

    Nawet nie wiesz jak bardzo, jak dużo, jak wiele znaczy dla mnie każdy komentarz, opinia, rada. A twój był po prostu...jak taki kopniak - zastrzyk pozytywnej dawki energii. Cieszy mnie ogromnie, że przeczytałaś i, że Ci się to "widzi". To mnie buduje, te słowa - one naprawdę wiele potrafią, dlatego BARDZO DZIĘKUJĘ. RAZEM COŚ TWORZYMY. Jednocześnie chcę Cię poinformować, że na kindofeveryday.blogspot.com pojawił się kolejny post - postarałam się przybliżyć moją osobę. Z jakim skutkiem? To już mam nadzieje ocenisz sama. Pozdrawiam, trzymaj się ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że choć trochę udało mi się pomóc. Mam nadzieję, że szybko wrócisz "do świata żywych" i zaczniesz czerpać z życia samą radość zarażając przy tym uśmiechem:)

      Usuń
  9. nie mogę się doczekać sukienki :)

    http://cheerd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja robię 3 zestawy 6minutowe. I muszę przyznać, że nawet te 18 minut daje porządnie w kość. Jak najbardziej polecam, aktualnie właśnie odpoczywam po ćwiczeniach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę znaleźć te ćwiczenia :)

      Usuń
  11. ja też tam założyłam konto, ale nie mogę się tam odnaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog :)) bardzo miło sie go czyta !:)
    Czekam z niecierpliwością na kolejne notki, dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)
    Ps.Zachęcamy do wykonywania makijaży z naszego bloga i wysyłania nam zdjęć, które my bedziemy publikować na naszym blogu i promować wasze strony :))
    http://make-up-prima-sort.blogspot.com/
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już konto mam przez troche czasu założone, szkoda że usuwają obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo!:) Właśnie wróciłam ze spaceru ze znajomymi, a teraz,hmm.. chyba obejrzę jakiś film. Korzystam z majówki, póki jeszcze mogę przesiedzieć pół nocy nic nie robiąc :) A Ty jak spędziłaś ten wieczór? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. och w sumie fajny patent ;]
    ja jednak nie rozumiem po co oni usuwają możliwość obserwacji - to głupie z ich strony..
    no cóż, później będę się ubezpieczać ^^

    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak życzyłaś, wesele się udało! I to bardzo. Było niesamowicie, zabawnie i w ogóle, szkoda słów ; ))
    Serdecznie dziękuję.
    Hmm, blogovin, pomyślę ;D
    czekamy na sukienkę!

    Buziaczki, Klaudia ;*
    ujęcieszyku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam konto na bloglovine ; ))

    OdpowiedzUsuń
  18. nowy post już jest i zdjęcia z wesela też ; ))
    a ogólnie to szliśmy do bliskich znajomych także było na prawdę świetnie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie obserwatorzy są/byli lepsi, ale też jestem na bloglovin, bo postanowiłam się "ubezpieczyc";)

    karu-karuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam bloglovin, ale jet on raczej taką "drugą opcją".
    No to czekam na sukienkę! :)
    Dobrej zabawy na imprezie!

    Jedziemy na Mazury. Program przewiduje głównie zajęcia sportowe, ciekawe jak to będzie faktycznie wyglądało.
    Połączyć obie te cechy, to byłoby coś :)
    Chodziło mi o Carlosa Ruiz Zafona, hiszpańskiego pisarza. Nie przepadam za fantastyką, ale jego książki praktycznie połykam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio się nad tym zastanawiałam. Muszę tylko wymęczyć to pierwsze wyzwanie :D

      Ja też nie jestem super fanką sportu. To znaczy, lubię sobie pobiegać albo popływać. Albo pojeździć na rolkach lub rowerze. Ale siatkówka do dla mnie zbiorowa masakra ;)

      No właśnie zaczynam "Cień wiatru". Choć na razie moim zdecydowanym ulubieńcem jest "Książę Mgły" :

      Usuń