wtorek, 14 maja 2013

Na przód ku spełnieniu marzeń!

Matury w koło, a ja z tą przerażającą wizją, że to już za rok. Boję się. Nie jest źle. Uczę się bardzo dobrze, ale mimo wszystko boję się, że to za mało. Boję się, że ogrom nauki mnie przerośnie, że lenistwo weźmie górę. Boję się, że nie zdążę przygotować się tak świetnie, jak bym tego chciała. Moje marzenia leżą w moich rękach. Teraz tylko ode mnie zależy jak nimi pokieruję i czy znajdę w życiu szczęście. 


Po maturze z chemii spotkałam się z wieloma komentarzami. Jedni twierdzili, że była okropnie trudna, drudzy, że było całkiem ok. Było też coś, co stało się moją inspiracją. Kingę nie zagięło nic. Z uśmiechem na ustach opuściła salę. Tak, ciężko na to pracowała, jednak opłaciło się. Ja również chcę za rok wyjść roześmiana i we wspaniałym nastroju. Chcę móc powiedzieć, że poszło mi znakomicie i jestem z siebie dumna. Chcę napisać wszystko, być na to przygotowana choćby nie wiem co. Zrobię co tylko w mojej mocy, choćbym miała siedzieć i płakać po nocach. Cel jest warty poświęceń. Spełnię marzenia, udowodnię sobie, że nie jest ze mną tak źle i stać mnie na wiele, udowodnię rodzicom, że było warto.

Dzień dobry, mam okulary!

22 komentarze:

  1. nie masz czego się bać, pójdzie ci napewno dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy. W każdym razie czuję już na sobie jakąś presję, chociaż do matury mam jeszcze calutki rok :)

      Usuń
  2. Na pewno pójdzie Ci bardzo dobrze, będziemy trzymać za ciebie kciuki ! ;D Fajne okulary *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdziany miałam pisać z matematyki i angielskiego, ale z matmy jednak kiedy indziej, więc tylko z angielskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba myśleć pozytywnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie, masz dużo czasu przed Tobą, dobrze że o tym już myślisz i chcesz zrobić wszystko by się udało - brawo! Motywacja i chęci są - czyli masz predyspozycje do sukcesu, teraz jeszcze ciężka praca, przeplatana odpoczynkiem i wyjdziesz z każdej matury z uśmiechem na ustach! Życzę Ci powodzenia:)
    A okulary masz świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Nikona D3000 ;)
    Ładnie Ci w okularach ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz nie myśl o tym. Masz jeszcze calutki rok, żeby dobrze się przygotować. Z pewnością pójdzie Ci świetnie! ;D
    Ładnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. masz super bloga! Uwielbiam go czytać! Masz talent to blogowania! Oczywiście obserwuję twój blog i liczę na to samo z twojej strony - normalnanienormalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze Tobie współczuję . Dobrze, ze mnie jeszcze to nie czka.
    Jakoś mam takiego pecha, że zawsze na takich duużych testach coś spieprzę. Nie jestem po prostu podatna na stres, choć mam najwyższą średnią w szkole, z mojego rocznika. Kurcze, za rok będę trzymać kciuki. Na pewno zdasz tę maturę z palcem w nosie. A, i pamiętaj, co Cię nie zabije, to Cię wzmocni :D
    Pokażesz wszystkim na co cię stać
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Informuje jednocześnie, że na kindofeveryday.blogspot.com pojawił się post - jeśli masz ochotę wejdź, każda opinia jest cenna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam za dwa i też się boję jak cholera.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fabulous post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ja oglądałam anime ? Jasne , że tak... I to nie jeden raz. Kiedyś miałam na tym punkcie , tak zwanego bzika, lecz teraz lekko oprzytomniałam. Nie mam już czasu na wciąganie długich tasiemców i na czytanie mang po nocach, niestety.
    Skąd to pytanie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosiłaś o powiadomienie o prologu, więc pojawiła się notka na: http://inconstant-en-amour.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wyglądasz w okularach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pomyślałam :P
    Jakie gatunki? Lubię kryminały i takie trochę horrorowate,ale One piece czy tam Fairy tail też nie pogardzę :D Lubię Death Note, Kuroshitsuji i Pandora hearts. I czywiście wiele,wiele innych :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro takie są Twoje aspiracji to właśnie tego Ci życzę.

    Ucieszyła mnie Twoja opinia pod ostatnim postem. Mam nadzieje, że teraz również zechcesz podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami --> kindofeveryday.blogspot.com Tam post hołdujący ważną dla mnie osobę. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zaszczyt nominować Cię do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam cię do Liebster Blog Award ;* Więcej informacji na moim blogu :)

    martynaadiary.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. oj ja też sie boje matury ;)
    Fajne zdjęcia ;)
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zmotywowałaś mnie. Co prawda nie do matury, nie. Mam w tym roku testy gimnazjalne. (Tak, taka ze mnie smarkula :)
    Wierzę, że zapracujemy obie na nasz sukces! :)

    Dzień dobry, pięknie wyglądasz w okularach:)

    Pozdrawiam, Ula

    OdpowiedzUsuń